Kehidupan selepas pengkhianatan: adakah terdapat peluang untuk keluarga?

Loading...

Apabila seorang wakil seks yang lebih kuat pergi ke wanita asing - ini adalah ujian yang serius untuk perkahwinan. Sekalipun pasangan itu belum kembali, hidupnya lambat laun "menetap", dan semuanya berjalan seperti biasa. Tetapi keadaan menjadi sangat rumit dan membingungkan apabila pasangan itu kembali kepada keluarga. Sesetengah wanita memaafkan pasangan mereka, dan ada harapan bahawa semuanya akan menjadi seperti dahulu. Tetapi adakah begitu? Adakah mungkin untuk menjamin cawan yang patah dahulu?

Anda boleh menghiburkan diri dengan ilusi. Kehidupan menunjukkan bahawa "seperti dahulu" tidak akan menjadi dan ia bodoh untuk berharap sebaliknya. Hubungan dengan pengkhianatan sangat berubah. Secara luaran, semuanya boleh menjadi baik, tetapi ada ketegangan yang serius di dalamnya. Tidak akan ada keterbukaan dan kemurnian dalam komunikasi.

Hubungan dengan pengkhianatan sangat berubah

Sekiranya ada keadaan sedemikian, apabila suami kembali, ini dapat didahului oleh dua varian perkembangan peristiwa. Pertama, wanita itu sendiri memulakan kembalinya isteri yang licik. Yang kedua - suami saya memutuskan untuk kembali kepada keluarga. Oleh itu, hubungan dapat berkembang dengan cara yang berbeza.

Situasi satu: wanita berjaya meyakinkan suaminya untuk mengambil keputusan "betul"

Dalam keadaan ini, isteri harus "bekerja" banyak, supaya suami memutuskan untuk meninggalkan perempuan simpanan itu. Kes ini melibatkan saudara-mara, rakan-rakan dan rakan-rakan yang secara aktif mengarahkan laluan sebenar. Seorang lelaki sentiasa diganggu oleh panggilan telefon, memastikan bahawa dia telah membuat langkah yang salah dan perlu kembali kepada semangatnya, kerana anak-anak tidak boleh dibesarkan tanpa ayah. Selalunya suami pergi bercakap dengan pesaingnya, menyatakan kepadanya semua pemikiran tersembunyinya.

Apa yang menanti keluarga dalam situasi ini? Pertama sekali, seorang wanita menjadi bergantung kepada pasangannya - dia harus bertindak mengikut "senario" nya. Dia terpaksa membuktikan bahawa keputusan suaminya adalah satu-satunya yang betul. Dalam kes sedemikian pasangan cuba untuk melakukan segala-galanya yang bergantung kepadanya - dia menjadi wanita simpanan terbaik, suri rumah yang bertanggungjawab dan teman wanita yang penuh perhatian. Dalam kes ini, lelaki itu, kemungkinan besar, akan menuntut lebih banyak dan lebih. Dan sama ada wanita itu akan bertahan menghadapi ujian itu adalah soalan besar.

Pilihan dua: lelaki itu sendiri memutuskan untuk kembali

Dalam keadaan ini, suami cuai selepas beberapa bulan menghabiskan masa dengan wanita lain, memahami bahawa dia dan isterinya jauh lebih baik.Lonjakan emosi yang cerah telah berakhir, hidup bermula - wanita baru tidak mengesahkan jangkaan. Dalam situasi sedemikian, suami lalai cuba membetulkan kesilapannya dan pulang ke rumah. Apa yang sedang menunggu dia dalam kes ini?

Semasa ketiadaan suaminya, wanita itu telah berjaya merasakan bahawa ia adalah baik untuk hidup bersendirian. Pada masa yang sama, perkataan "kebebasan" tegas dalam keadaan bawah sedar. Terdapat peminat baru, kehidupan baru. Adakah suami lama boleh muat dengannya? Di sini anda perlu membuat keputusan sendiri sama ada anda perlu mengembalikan segala sesuatu kepada normal. Sekiranya terdapat sebab-sebab yang menarik, maka mengapa tidak cuba mencari penyelesaian. Kini wanita itu adalah perempuan simpanan keadaannya. Seorang lelaki perlu "berdoa" untuk dosa-dosanya dan melakukan segala kemungkinan untuk mendapatkan isterinya.

Загрузка...

Tonton videonya: Gunman In Joseon | 조선총잡이 - EP 18 [SUB : KOR, ENG, CHN, MAL, VI, IND] (November 2019).

Loading...